Monday, December 1, 2008

sõnaseletused...

kristiina:"meie lemmikjook"
meie: "viin, shampus, vein, siider."
kristiina:"ei,noh..."
meie: "a, vesi we? :-)"


kristiina:"raud puutub veega kokku"
mina:"aurustub:-)"

kristiina:"toit,kus liha on sees"
liina: "billy boy"

mina: "see,kus saaremaad ei ole"
kristiina: "gloobus"

liina:"koera nagu millestki..."
kristiina:"võõrutama"
mirell: "narkomaani võõrutatakse ju?"

kristiina:"tuharalihased tuikavad"
liina:"raisk, perse valutab"

saarlane:"viin haljendab"
mander:"mida asja"

liina räägib endaga: "oi blät. arvake, kas liinal homme pea valutab?"

mina:"mul pole aega mõelda, mida tähendab antonüüm ja sünonüüm:-)"

pikk vene möla,millest ma aru ei saanud

liina:"said sa hea kaardi?"
kristiina: "jah"
liina: "anna mulle (A)"

palju vene keelt

kristiina:"äkki laenad ennast lõhki?"
mina:"emm"
liina:"tee lapsi"

kisub tüliks, hommikul lambid kinni

kaotajast järgmine võidab. paneme reeglid kohe paika:-)

liina:"poiste vastu pole mul midagi, nad on nii kõrged:-)"
kristiina:"poisid kuluvad marjaks ära"

mina:"püha rahus tulen sulle kallale"

liina: "unemati paaritus"

mina:"liina, relax. sa laulad rohkem kui norskad":-)

liina:"aaaaaaaaaaaaaaaaaavik, võõõta vastu"

liina:"mulle nancy meeldib"

seoses alkoholiga, käib eesti megamix peas ringi:-)

haldja figuur: suured tissid. haldjas lendab nina maas(A)

No comments: