Thursday, December 4, 2008

pirnidele ei paista lõppu tulevat

liina: "mul ei tõuse enam!"

liina tsiteerib helenit: "kui ei saa, siis on kättevõtmise asi."

täpitame:-) www.hiv.ee

andrel on mesilase hääl, sutsab ringi.

liina surmtõsiselt: "mirell, sa oled väga vasakule mõtlev noor neiu."

liina: "no see tädi, kes nagu kuukulgur on"

mina, liina ja impsu:
oled täpselt nagu karupoeg puhh, selles pole kahtlustki. oled seltskondlik ja veedad kõige meelsamini aega sõprade ja pere seltsis. oled uudishimulik ja soovid uurida-proovida kõike, mida vähegi võimalik. mis siis, et sul mõnel juhul oskusi napib ja mõistus kõigest üle ei käi. tähtsaim on sinu jaoks hoolitseda selle eest, et sul ja lähedastel oleks kõik hästi. ja hoolimises oled sa võitmatu.

kristiina:
christofer robin, kes on targem kui öökull:-) tünx öökulli-poiss, said kotti:-)

p.s sooviks teada ka teie tulemusi:
http://naistekas.delfi.ee/suhted/test/article.php?id=20481679

liina silmarõõmud:
  1. istub õrrel nagu kana ja siis avastab, et ümberringi on 10 noort isast kukke :p
  2. tiit-transvestiit-bandiit (A)
  3. ....

liina: "pesunäpp"
kristiina: "ikka nagi"
mina: "ja kuidas te seal saarel nagi kutsute?"
kristiina: "riidevarn või lihtsalt varn"
mina: "vabsee"

liina:"sutsaki-sutsaki, see on andre laul."

algus on alati kehv kui võidad

mina ja kristiina: "KÜSI!"

solli-poisil kõrbes pepu.

2 comments:

Kristi said...

vabsee, see oli küll hea test...ma olen Tiiger, urrrrr :P
mimmi, millal sa lõuna tuled???

smurf, baby smurf :) said...

15. õhtul arvatavasti ja siis 16. kui elvas arstide juures käidud, siis trt-sse ja mingi moment edasi tln-sse. a hiljem alles pärast pühi ning uus aasta tuleb trt-s vastu. üritan merkat sebida,et ta kuhugi metsa vahele oma mehaga ei kaoks