Saturday, October 11, 2008

...

And I can't see today
And I can't see tomorrow
You're burning out of my head
And my brain its going wrong


mõtlemine on üks kohutav tegevus. mingid tobedad asjad hakkavad sul peas käima aina uuesti ja uuesti. sa ei saa magada, sa ei suuda rahus õppida, sa ei taha enam ühe koha peal istuda ja nagu eile selgus, sa ei suuda isegi klubis relax olla. see sööb mul seest kõik ära ja alles jääb vaid tühi kest.

mida teha?
alustame otsast peale:-) hea lihtne öelda, a oi-oi-oi kui raske tegutseda. uus eesmärk: nüüd ma enam ei mõtle olnule, vaid unustan ja elan mõtetega tulevikus.


appi. keegi võiks mult küsida paari päeva pärast, millele ma mõtlen. vaatame kui tugev ma olen? kas suudan?


And I will live today
And I will love tomorrow
No matter what is said or done
Even if its going wrong

No comments: