Sunday, July 6, 2008

teine nädal

nii, nüüd juhtus jama. külastasin haiglat. tänu külmadele duššidele hommikuti sain põiepõletiku ja kuna kogu aeg ei saanud tualetti, siis vedeliku tarbimine oli minimaalne. tulemuseks kuumarabandus. õnneks vajusin ära kusagil silmakliiniku läheduses, sain siis ühe arsti abi ja kiirabiga sai sõdetud. päris armas kiirabionu oli:-) ja nad saadavad isegi tuletõrje, ma ei saa küll aru milleks. haiglas sai istutud mingi 5 tundi ja siis pidin öösel kell pool kaksteist leidma transpordi koju. a see õnnesus ja jällegi oli abi andmas mingisugune kummaline onu. mehed on siin pöördes kui kuulevad, et me euroopast. nõme, kuidas aetakse igal pool külje alla. jätkame nüüd haiglaga. järgmine hommik kupatati tööle ja siis juba hommikul 11 ajal oli järgmine kokku vajumine, a ma sain adieli endale järgi kutsutud ja sai ära koju magama. ma arvan, et mul oli palavik ka veel lisaks ning pärast 18 tunnist magamist sai kõik korda:-)
taaskordselt kadusid pidurid:-)
tiinast jäime kahjuks ilma, a nõme on see, et nüüd keegi meile eriti ei räägi, mis ta edasi teeb ja kuidas tal läheb. suht nõme, et sind hüljatakse, kui sa enam ei tööta samas valdkonnas, põhjuseks küll öeldi, et quitija vib teiste töörütmi alla, a nii palju, kui kadri jutust olen aru saanud, siis ta ei näegi tiinat enamjaolt ja tal on nii palju tegemist, et pole aega temaga rääkida. sellel asjal siin on palju puudusi ja nagu ma juba varem mainisin - IGAÜKS ISEENDA EEST!!!
ja meil käis riivo vahepeal külas, ta käis merlinit falomas. päris huvitav kiire elutempo.
muidugi inimesed pole muutunud - kristi on ikka ränk egolaks, merks turtsub(saan aru,et sul raskem kui meil, a no sorry, ürita natukene talitseda). tippude tipp oli see, kui merks ütles meile kristiga, et kui me varem valmis saame oma asjadega, siis võime temale lõuna kokku panna. no tere tali, ise tead, mida tahad. ma võin aidata mõne koti viimisega autosse, a ma pole su ori, võid ainult nalja teha,et FY-d on orjad.

1 comment:

Dragonfly said...

Rõõm viimaks sinust jälle midagi kuulda ja tore, et nüüd vist jälle terve oled.
Nagu näha, võtad USAs ikka viimast- ega iga turist ju haiglat ei külasta. Kui su viimast sissekannet lugesin, siis hirmutas ikka täiega ära.
Mimmi, tule koju, ma ootan sind oma sünnipäevale!! :)
Kallid sulle sinna ja pea vastu!