Thursday, April 17, 2008

minu pisikeses peas

täna ma sain aru, kui väga ma tunnen puudust mõnedest inimestest. teele helistas ja jube hea oli kuulda teda, tulid meelde vanad ajad, kui rohi oli rohelisem ja taevas sinisem :) ei teagi, kuidas ma selle suve seal vastu pean??? seda ma tean, et murdumisi tuleb, vähemalt üks kord on garanteeritud. kas te oleksite kõik nõus öösel üleval olema, et minuga suhelda? :) aitäh teile :)

nii,nüüd kui igatsus on kirjas, hakkan lambaid kiruma. üks on loll ja see sama üks on laisk kah ja siis veel nõmedalt põikpäine ja mainin veelkord ära, et loll(diagnoosi ei tohi panna, a see kõik toimub mu oma peas, seega on norm). ok, vahest ma ise saan ka aru, et ma ei oska, a üritan asja ära teha. a kui mulle pannakse sellist nõmedust??? mõni on nagu betoonsein, millega räägid ja siis ta väidab, et mina olen paha ja kade inimene. ise ei anna võimalustki teistel osaleda, sest teeb juba eelnevalt omad järeldused ära. ood minu kursaõele, jöäkkkkkkkkkkkkkkkkkk. asjas osalenud saavad aru, teised võtke lihtsalt teadmiseks, et haloefekt on paha asi ja stereotüübid on lihtsalt jubedad. vältige nõmedust, elage, antke võimalus elada. selge?

tänan tähelepanu eest

väike meelespea mulle kah. kui aastal 2012 23. aprilliks olen saanud endale 3 põngerjat, siis liina saab kasti viina ja kui tema on seda teinud 5. juuniks, saan mina juua :) normungel :)

No comments: